headersforfun

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elle - 31 augusti 2013 23:05

Läget! Jag är en 11 årig tjej som själv har en irl blogg. Men den behöver ni inte veta om, om ni inte vill ;)

Men i denna bloggen gör jag gratis headers. Det ända ni behöver göra är att kommentera att ni behöver en.

Jag kommenterar tillbaks och skriver på eran blogg en kommentar.


Sedan lägg upp på eran blogg bilder ni vill ska vara med i eran header. Sedan kan ni beskriva headern så gör jag så gott jag kan ;) Ni behöver inte ge ut lösenord för att jag läger ut headersen här så att ni kan om ni har #skärmklippstilverket kan ni klippa dom till er dator. Men om ni vill att jag går in så visst. Men jag lovar att jag inte hackar. Hack är ocoolt o.- Plus att jag själv har 2 bloggar, 3 med denna så jag pallar inte med fler xD Men ja kommentera ;)


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är en blogg om en tjej som gör gratis headers åt andra.

Dramatiska, Roliga, Eleganta och mycket mer. Kommentera om ni behöver hjälp.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards