headersforfun

Alla inlägg under september 2013

Av Elle - 29 september 2013 09:26

Godmorgon tack för era kommentarer. Håller på med några just nu ;) <3


Men vet ni vad? Jag såg en tävling på Facebook om one direction. Jag är inte så stort fan av dom men jag kollad elite grann. Man skulle skicka in en 1D bild eller en krativ bild av dom och förklara varför just du skulle vinna. En tjej utryckte sig mycket bra tyckte jag ;) Så jag ska rösta på henne ! Det borde nu ochså göra :) Hennes bild är på andra sidan och ser ut så här.



https://www.facebook.com/biljettnu.se?v=app_174569339397072&app_data=gaReferrerOverride%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.facebook.com%252F


 

Av Elle - 3 september 2013 17:02

Hejsan nu är jag klar med gladabloggens header. I förrra inläget sa jag att jag gör 2 ifall den första jag följde var lite boring eller weird. Men ja varsågod ;) Jag hoppas verkligen du är nöjd !! ♥


http://gladabloggen.bloggplatsen.se


   

Av Elle - 3 september 2013 14:17

Godmorgon eller god eftermiddag. Jag har kommit hem från skolan med happy smileysen för att nu börjar header intresserade komma som mest

Men ja medans jag står här och babblar håller jag på med gladabloggens header ''http://gladabloggen.bloggplatsense''

Den hade jag också problem med för att det inte kom upp någon bild i huvudet. Men jag försökte göra som du sa och ifall du inte gillar den första som jag följde. Så jag gör två stycken jag är klar med den jag följde nu ska jag göra den andra ;) Hejdå <3


 

 

Av Elle - 2 september 2013 16:12

Hejsan. Jag fick en fråga om att den inte vågar ge ut koden till sin blogg för att den tror att jag hackar. Käraste du jag lägger ut headersen på min blogg för att ni ska känna er trygga. Så ni kan kopiera den med Skärmklippstilverket. Jag tror många av er har den skriv bara ''Skrämklippstilverket'' Där nere på ''Start'' så ja hoppas att den kommer fram ;)


Annars fota bilden ;) Men jag förstår att ni inte vågar ge ut eran kod. Alla har känt så eller känner så. Det känner jag i allafall. Men ja jag håller på med en header just nu och borde fortsätta så ha det så bra :)


 

Av Elle - 1 september 2013 17:52

Hejsan HotModellhead din header är färdig! ;) Jag vet att den inte blev den bästa men jag hoppas att du tycker

om den iallafall <3 Du sa att den skulle vara lila och ljus men ändå överdriven så varsågod ;)


 

Presentation


Detta är en blogg om en tjej som gör gratis headers åt andra.

Dramatiska, Roliga, Eleganta och mycket mer. Kommentera om ni behöver hjälp.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards